Кількість
|
Вартість
|
||
|
Татранський чай Tatratea (Татраті) — оригінальний чайний лікер із високогірних засніжених хребтів словацьких Татр. Він поєднує в собі майже 27 інгредієнтів: чорний і білий чай, меліса, звіробій, кориця, гвоздика, ягоди та ін...
Tatratea виробляє сучасна компанія Karloff, що належить родині Семанек. Вона була заснована у 2002 році та розташована в самому серці Високих Татр, у місті Кежмарок. Усі продукти цієї компанії виготовляються на основі власних рецептів і тільки з натуральних інгредієнтів. Tatratea — головний продукт виробництва Karloff.
Бренд Tatratea з'явився на початку 2003 року. Показники продажів були дуже перспективні і Ян Семанек, засновник бренду, запустив масштабне виробництво Tatratea, яке ознаменувалося першою «Фруктовою» серією, що має шість різних смаків. У Європі Tatratea називають «Національний Словацький напій».
Спочатку відомий як Tatranský CAJ, бренд Tatratea зародився у Високих Татрах. Був такий звичай — жителі шале у Високих Татрах зустрічали гостей гарячим трав'яним чаєм, настояному на спирті. Цей гарячий трав'яний чай і став основою для Tatratea. Спочатку Tatratea випускався в класичному варіанті, міцністю 52 градуси. Напій моментально став популярним і взимку основним напоєм на гірських курортах Словаччини серйозно потіснивши національну «сливовицю».
Tatratea має великий попит і сьогодні випускається не тільки класичний Tatratea 52%, але й ціла лінійка цих лікерів. Tatratea 22% з'явився всього рік тому, а саме у 2012 році. Він створений на основі білого чаю, з додаванням натурального екстракту кокоса та має яскравий золотистий колір. Незабаром з'явилися Tatratea 32% — лайм, лимон і чорний чай, Tatratea 42% — білий чай і персик, Tatratea 52% — класичний чай, Tatratea 62% — чорний чай і лісові ягоди, а також Tatratea 72% — більш міцний варіант класичного Tatratea, з екстрактом хініну.
Концепція й місія компанії Karloff: «Важливо бути не найбільшим виробником, а найкращим і унікальним!».
Філософія: «Щоби створювати нові, оригінальні та інноваційні продукти преміум-сегменту, необхідно відрізнятися!».